هوشینو شما دیگر می‌توانید رویاهای شبانه خود را ببینید و ضبط کنید؛ با کمک ردیاب مینتال - هوشینو

یک برنامه مبتنی بر هوش مصنوعی با استفاده از کلمات کلیدی، به‌طور خودکار تصاویری از رویای شبانه، خواب‌ها و کابوس‌های کاربر ایجاد می‌کند؛ این برنامه توانایی به‌اشتراک گذاشتن رویاهای شبانه کاربر را به‌صورت فیزیکی امکان‌پذیر می‌کند.

ردیاب مینتال

این برنامه که ردیاب مینتال نام دارد، یک برنامه ردیابی خواب با فناوری هوش مصنوعی که رویکردی علمی برای خواب سالم‌تر ارائه می‌دهد. یکی از ویژگی‌های هنری این برنامه ترسیم رویاهای شبانه است که کاربر هنگام خواب می‌بیند؛ این ویژگی هنری توسط یک برنامه هوش مصنوعی به‌نام «رویای من را بکش» به‌وجود می‌آید و قابلیت این را دارد که از هوش مصنوعی برای «تبدیل رویا به تصویری ملموس و قابل اشتراک» استفاده کند.

تیفانی ژانگ، مدیرمحصول مینتال گفت: «این به‌روزرسانی جدید ردیاب رویاهای مینتال، روشی‌هایی را که افراد می‌توانند از خواب خود یاد بگیرند و با آن ارتباط برقرار کنند، متحول می‌کند. با به‌روزرسانی برنامه «رویای من را بکش» کاربران می‌توانند تصاویر جامع‌تری از خواب خود داشته باشند و تجربه خواب را لذت‌بخش‌تر کنند. کاربران همچنین می‌توانند با کمک توانایی ضبط و ذخیره بخشی از رویاهای شبانه خود، آن‌ را با دوستان و نزدیکان خود به اشتراک بگذارند.»

این برنامه که هم‌اکنون در دسترس است، با کمک این ویژگی هنری که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده، به‌طور خودکار تصویری از رویاهای کاربران (بر اساس کلمات توصیفی که به برنامه وارد می‌شود) تولید می‌کند.

هنگام بازسازی رویاهای کاربران، تصویر تولیدشده توسط هوش مصنوعی را می‌توان در برنامه مینتال ترکر یا در آلبوم عکس کاربران ذخیره کرد تا با دیگران به اشتراک بگذارند.

ردیاب مینتال

علاوه بر این، ردیاب مینتال اکنون در اپل‌واچ نیز در دسترس است و با ویژگی نظارت بر قلب این ساعت مچی سازگار شده است. کاربران می‌توانند ردیاب مینتال و اپل‌واچ را جفت کنند، تا از طریق ویژگی تجزیه‌ و تحلیلِ خوابِ ردیاب مینتال، به درک جامع‌تری از نحوه عملکرد بدن خود در هنگام خواب دست‌ یابند.

اپلیکیشن Mintal Tracker با سازوکار iOS و Android، هم‌اکنون برای دانلود رایگان در فروشگاه‌های گوگل‌پلی و اپ‌استور در دسترس است و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ردیاب مینتال، می‌توانید به وب‌سایت www.mintalworld.com مراجعه کنید.

مینتال یک شرکت فناوری متمرکز بر سلامتی است که از الگوریتم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند و هدف آن این است که افرادی را که از خواب بی‌قرار، اختلالات خواب، اضطراب یا چالش‌های سلامت روان رنج می‌برند، قادر سازد تا بهزیستی خود را بهبود بخشند. این شرکت یک رویکرد یکپارچه در مورد سلامت انسان ارائه می‌دهد، که شامل خانواده‌ای از برنامه‌ها و دستگاه‌هایی است که از تکنیک‌های سلامتی مبتنی بر علم‌ و فناوری پیشرفته استفاده می‌کنند. این شرکت فناوری‌های اختصاصی مبتنی بر هوش مصنوعی را برای تشخیص اختلالات خواب و ارزیابی خطر، توسعه داده است؛ تاکنون برنامه‌های این شرکت توسط بیش از ۱ میلیون نفر در سراسر جهان دانلود شده است.

جدیدترین اخبار هوش مصنوعی ایران و جهان را با هوشینو دنبال کنید

۵
۱
رای

به مقاله ما امتیاز دهید

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 72 views بار دسته بندی : آموزش هوش مصنوعی و انواع آن تاريخ : 29 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.