هوشینو آمازون از هوش مصنوعی مولد برای ارتقا بررسی‌های محصول استفاده می‌کند - هوشینو

آمازون امروز صبح اعلام کرد که شروع به استفاده از هوش مصنوعی مولد کرده تا به مشتریان کمک کند بهتر بفهمند مشتریان دیگر در مورد یک محصول چه می‌گویند، بدون اینکه لزوما نیازی به خواندن ده‌ها بررسی فردی داشته باشند. این خرده‌فروش می‌گوید، از فناوری جدید برای ارائه پاراگراف کوتاهی از بازخوردهای مشتریان درست در صفحه جزئیات محصول استفاده خواهد کرد که ویژگی‌های محصول و احساسات مشتریان را که در بخش نظرات ذکر شده، برجسته می‌سازد.

به گزارش هوشینو، آمازون خاطرنشان کرد که می‌توان از این ابزار برای دریافت آسان‌تر حس کلی از مضامین رایج در بررسی‌ها استفاده کرد.

علاوه بر ارائه متن خلاصه از بازخوردها، آمازون همچنین ویژگی‌های کلیدی محصول را به‌عنوان دکمه‌های قابل کلیک برجسته خواهد ساخت. برای مثال، اگر مشتری بخواهد در مورد «سهولت استفاده» یا «عملکرد» محصول بداند، می‌تواند روی دکمه‌ای ضربه بزند تا فقط نظراتی را ببیند که به این موضوع اشاره داشته‌اند.

آمازون قبلاً ویژگی مشابهی را با قرار دادن کلمات پرکاربرد موجود در بررسی‌ها ارائه کرده بود که به صورت دکمه‌های قابل کلیک در دسترس بودند.

آمازون از هوش مصنوعی مولد

به گفته آمازون، ویژگی‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی در ابتدا برای زیرمجموعه‌ای از خریداران آمریکایی در دستگاه‌های تلفن همراه و در طیف گسترده‌ای از محصولات عرضه خواهند شد. در طول این آزمایش‌ها، این شرکت برای یادگیری و تنظیم دقیق مدل‌های هوش مصنوعی، به منظور بهبود اثربخشی آنها تلاش خواهد کرد. همچنین در تلاش است تا ویژگی هایلایت را در طول زمان گسترش دهد تا دسته‌بندی‌های بیشتری را شامل شود، زیرا این ویژگی به‌صورت گسترده در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

البته، خلاصه‌های هوش مصنوعی فقط به اندازه داده‌هایی که دریافت می‌کنند، خوب خواهند بود. آمازون سال‌هاست که با بررسی‌های جعلی و گمراه‌کننده محصولات، از جمله بررسی‌های پولی، دست‌و‌پنجه نرم می‌کند.

در سال ۲۰۲۱، این شرکت اعتراف کرد که در حدود ۲۰۰ میلیون بررسی جعلی را در سال قبل مسدود کرده است. همچنین سال‌ها از طریق شکایت‌های قضایی و اقدامات دیگر، از جمله شکایت از فروشندگانی که نقدهای جعلی خریده‌اند، تلاش کرده تا منابع بررسی‌های جعلی را سرکوب نماید.

FTC (کمیسیون تجارت فدرال) یک سازنده مکمل را وادار به پرداخت ۶۰۰۰۰۰ دلار کرد، زیرا آنها در بررسی‎های آمازون دست‌کاری می‌کردند. سازنده مکمل محصولات خود را در یک فهرست ترکیب می‌کرد تا با استفاده از نظرات خوب از محصولات دیگر، تعداد نظرات مثبت را برای محصول خود افزایش دهد.

با قابلیت‌های رو به رشد هوش مصنوعی، بررسی نظرات جعلی ممکن است در حال حاضر سخت‌تر باشد، زیرا فناوری پیشرفت می‌کند تا بازخوردهای انسانی‌تری ارائه دهد، که این امر می‌تواند منجر به انفجار دیگری از ارائه بررسی‌های جعلی باشد. اگر این شرکت ابزار دیگری برای حذف نظرات نوشته‌شده با هوش مصنوعی از سایت خود نداشته باشد، خلاصه‌ بررسی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی آمازون چندان مفید نخواهد بود.

البته، آمازون امروز نگرانی در مورد بررسی‌های جعلی را برطرف ساخته و می‌گوید که فقط این بررسی‌ها را از خریدهای تأیید‌شده خلاصه می‌کند. به‌علاوه، همچنان به سرمایه‌گذاری «منابع قابل اتکا» برای جلوگیری از ارائه بررسی‌های جعلی ادامه می‌دهد.

آمازون با استفاده از مدل‌های یادگیری ماشینی و محققان خبره، اقداماتی را برای جلوگیری از بررسی‌های جعلی بر روی پلتفرم خود انجام می‌دهد. آنها نقاط مختلف داده مانند فعالیت ورود به سیستم، تاریخچه مرور و روابط با سایر حساب‎ها را برای تشخیص رفتار غیرعادی تجزیه‌و‎تحلیل می‌کنند. این خرده فروش خاطرنشان می‌کند که از ابزارهای پیچیده تشخیص تقلب برای تجزیه‌و‎تحلیل نظرات جعلی و جلوگیری از نمایش آنها در فروشگاه خود استفاده می‌کند.

بنر اخبار هوش مصنوعی
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 62 views بار دسته بندی : آموزش هوش مصنوعی و انواع آن تاريخ : 27 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.